Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
wstydliwy problem
#1

Panowie, mam 30 lat i mam problemy łóżkowe. Jest to bardzo delikatny i wstydliwy temat, więc postanowiłem napisac tutaj. Nie umiem zaspokoić kobiety, nie że nie chce tylko po prostu mój sprzęt odmawia mi posłuszeństwa, no nie dyga. jak widze fajną laske to dygnie a jak przychodzi co do czego to pada po minucie i labo dojde za szybko albo ledwo wejde a już muszę wyjsć.. przez to rozpadł mi się mój ostatni związek, bo nie umialem zaspokoić partnerki.. Znacie jakieś sprawdzone sposoby na podratowanie reputacji? 

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#2

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2020, 14:16 PM przez LilPeneros.)

Przeczytaj sobie te artykuły:

https://www.sfd.pl/art/Badania_naukowe/L...a2631.html

https://www.sfd.pl/art/Badania_naukowe/S...a2777.html

https://potreningu.pl/articles/6257/13-a...stosteronu

Zastosuj się do rad z tych artykułów, a poza tym odpowiedz na pytania:

1. O której godzinie kładziesz się spać i ile masz godzin snu w ciągu doby ?
2. Czy masz stresującą pracę / stresujący tryb życia ?
3. Czy palisz papierosy/cygara/cygaretki/e-papierosy ?
4. Czy zażywasz narkotyki/dopalacze ?
5. Czy zdrowo się odżywiasz i ile dostarczasz kcal (kilokalorii) w diecie ?
6. Czy uprawiasz jakikolwiek sport, a jeśli tak to jaki i jak często ?
7. Czy masz nadwagę lub co gorsza otyłość (nadwaga = nadmiar tkanki tłuszczowej, otyłość = chorobliwa nadwaga) ?
8. Czy kiedykolwiek jak miało dojść do sytuacji łóżkowej jakaś kobieta Cię w jakikolwiek sposób wyśmiała/upokorzyła w przeszłości ?
9. Czy problem z erekcją występuje tylko w czasie seksu, czy również w czasie masturbacji ?
10. Czy jest zadowalająca erekcja w czasie masturbacji przy której wykonywaniu nie dostarczasz sobie żadnych bodźców wzrokowych (filmy XXX, zdjęcia XXX, etc) ?
11. Czy masz jakiekolwiek choroby współistniejące - zarówno te dotyczące ciała jak i psychiki ?
12. Czy bierzesz jakieś leki ?
13. Jaki masz poziom hormonów takich jak: testosteron całkowity, testosteron wolny, testosteron aktywny biologicznie, estradiol, prolaktyna, kortyzol, SHBG, LH, FSH, DHEA ?

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#3

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2020, 08:23 AM przez Adventures.)

Tak jak napisał Ci LilPeneros zastosuj się do porad powyżej.

Zmień dietę,dołóż trochę sportu i zmień niektóre nawyki,a zdrowie samo wróci.Owszem na to potrzeba czasu.Postaraj się na razie bez wspomagania farmakologicznego.Dziewczyna jeśli jest ok i jej zależy,poczeka.

Powodzenia!

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#4

Na erekcję ogromny wpływ ma to ile i jak się człowiek wysypia.
Musisz przede wszystkim zacząć się wysypiać i chodzić wcześnie spać, ok. 22 - 23.
Pamiętam jak miałem rocznikowo 20 lat i chodząc do technikum miałem praktyki - jednego dnia jak przyszedłem na praktyki bardzo niewyspany, bo poszedłem spać ok. 1:30, albo nawet 2 w nocy, a wstałem o 6 rano, to tego dnia na widok atrakcyjnej kobiety miałem niepełną erekcję.
Wystarczyło jednak, że się wyspałem następnej nocy, a kutas był twardy jak ze stali.
Znaczenie ma nie tylko to ile godzin śpisz, ale też to czy kładziesz się o odpowiednio wczesnej godzinie.
Wnioski wyciągnijcie samodzielnie.
Najważniejsze to spać minimum 8 godzin na dobę kładąc się spać między 22, a 23:30 lub nawet wcześniej i oczywiście zasypiać od razu.
Dodatkowo zalecałbym zastosować od 500 mg do 1000 mg (od 0,5 grama do 1 grama) witaminy C dziennie - najlepiej stosować ją rano na czczo, względnie po pierwszym posiłku - pomoże ona nieco zbić w naturalny sposób poziom kortyzolu co może przyczynić się do lepszego samopoczucia psychicznego, a co za tym idzie lepszej erekcji.

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Theme © iAndrew 2016 - Forum software by © MyBB