Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
Chyba będę miał dziecko, a dziewczyna nie chce mieć ze mną nic wspólnego

Witam Panowie,fajnie że są takie fora jak to po potrzebuję ,porady ,może nie pocieszenia ,a jedynie doradztwa. Sprawa wygląda tak,mam 34 lata żyję sobie w miarę spokojnie ,od 10 lat pracuję jako listonosz,w swoim życiu miałem sporo kobiet ,przez wzgląd na moją młodzieńczą urodę z reguły bywały to dziewczyny sporo młodsze ode mnie . Poznałem kiedyś taką jedną ,na zasadzie luźnej znajomości ale fajnie nam się ze sobą rozmawiało ,utrzymywaliśmy kontakt wirtualny zdarzało się spotkać ale bez myślenia o tym na poważnie.Gdzieś w okolicach października ,spontanicznie napisała że że ma wolny weekend i nie musi jechać do domu ze studiów ,więc czy byśmy się nie spotkali ,zgodziłem się przyjechała do mnie do domu ,poznała rodziców ,jakieś tam piwko ,przespaliśmy się ,tydzień później zostaliśmy parą , weekendy albo u mnie w domu albo u niej na stancji ,ogólnie fajnie miło rodzinne obiadki z moimi rodzicami ,spacery itp itd ,w między czasie jak byłem przy weekendzie u niej miałem okazję poznać jej byłego chłopaka ,niby koleś miły ale widziałem że jak by coś jeszcze między nimi było ,powiedziałem jej że jeśli czuje coś do niego to ja się usunę ,ona oczywiście że nie ,że to kolega itd itp. Wszystko było okej nagle 6 grudnia zerwała ze mną gdyż stwierdziła że to nie ma sensu ,Nie powiem było mi przykro ale nie pierwszy raz w życiu rozstałem się z dziewczyną . Dziesięć dni później stwierdziła że jest w ciąży i to moje dziecko ,wysłała mi fotki testów jak i badanie lekarskie . Teoretycznie się ucieszyłem bo w moim wieku to już ostatni gwizdek by zostać ojcem, jednak ona mnie całkiem gdzieś , i nie chce w żaden sposób byśmy byli rodziną ,co bym nie napisał to odpisuje bym się nie przymilał ,bym się nie użalał , nie wchodził na psychikę. Jak już pisałem wcześniej ,przez moje życie miewałem trochę związków i w kilku zamierzaliśmy mieć dziecko ale nigdy nic z tego n