Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
Brak efektów cwiczeń
#1

Witam. Mam 34 lata 65kg 175cm. Od grudnia regularnie robię w domu pompki.  Nie mam wogóle efektów. Ani wizualnie ani siłowo. Nawet nie dam rady już zrobić tyle powtórzeń co wcześniej. Cofam się. Na początku był efekt w postaci wizualnym i wykonywaniem większej ilości pompek. Czy to już jest mój max czy coś robię źle? Proszę o pomoc. Stosowałem białko i tabletki z magnezem cynkiem i b12.

 x 0  x 0  x 0  x 0 
Odpowiedz
#2

Są ludzie, którzy według mnie genetycznie mają małą masę tkanki mięśniowej. Mój ojciec wynosił 2 worki po 50kg cementu na trzecie piętro, a nie widać było na nim ani jednego mięśnia.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

 x 0  x 0  x 0  x 0 
Odpowiedz
#3

Przede wszystkim, wykonując ćwiczenia w domu, trzeba skupić się na technice wykonywania ćwiczeń, aby zagwarantować osiągnięcie zamierzonych rezultatów. Być może Twój trening wymaga jeszcze kilku modyfikacji, aby zapewnić maksymalne efekty.

 x 0  x 0  x 0  x 0 
Odpowiedz
#4

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2023, 02:55 AM przez LilPeneros.)

(04-08-2023, 12:15 PM)nafarcie napisał(a): Witam. Mam 34 lata 65kg 175cm. Od grudnia regularnie robię w domu pompki.  Nie mam wogóle efektów. Ani wizualnie ani siłowo. Nawet nie dam rady już zrobić tyle powtórzeń co wcześniej. Cofam się. Na początku był efekt w postaci wizualnym i wykonywaniem większej ilości pompek. Czy to już jest mój max czy coś robię źle? Proszę o pomoc. Stosowałem białko i tabletki z magnezem cynkiem i b12.
Generalnie zasada jest taka, że aby mięśnie rosły trening musi mieć odpowiednią objętość i intensywność dostosowaną do stażu treningowego, ponadto treningów tej samej grupy mięśniowej nie powinno się nigdy wykonywać codziennie tylko powinno się robić co drugi dzień, a nawet co trzeci dzień, poza tym trzeba być na dodatnim bilansie kalorycznym, a także zapewnić sobie odpowiednią długość i jakość snu.
Ponadto mięśnie rosną głównie w ściśle określonym zakresie powtórzeń w serii i zarówno stosowanie mniejszej ilości powtórzeń niż 5 jak również stosowanie większej ilości powtórzeń niż 20 może być nieefektywne.
Do tego dochodzi jeszcze kwestia odpowiedniej techniki, która pozwala angażować w ćwiczeniu dokładnie te mięśnie, które powinno.

Jak często robiłeś / robisz te treningi ?
Ile godzin snu masz w ciągu doby i o której zazwyczaj się kładziesz ?
Ile kcal (kilokalorii) aktualnie dostarczasz dziennie w swojej diecie ?
Wejdź na tą stronę:

https://wkdzik.pl/akcesoria/fundamenty

i ściągnij sobie te ebooki, które są darmowe, przeczytaj i spróbuj wprowadzić w życie.

 x 0  x 0  x 0  x 0 
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Theme © iAndrew 2020 - Forum software by © MyBB