Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
Kreatyna
#1

Nigdy nie stosowałem. Teraz przyszedł czas.
Co warto kupić - jakość/cena?

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#2

To zależy jaki masz cel ?

Monohydrat Cię ładnie napompuje wodą, ale jabłczan da lepszy optycznie mięsień.
Moim zdaniem warto zakupić jabłczan - w tym przypadku Trec CM3.
Moja uwaga jest taka, by nie zażywać w ilościach polecanych przez producenta ani tym bardziej typowych koksów.
0,03g jabłczanu kreatyny / 1kg masy ciała to rozsądne "fizjologiczne" ilości.
Gdybyś po 6-8 tygodniach nie zauważył zmian, to zwiększasz do 0,05g/1kg masy ciała.
Warto przy tym rozważyć suplementację tauryny (zwłaszcza okołotreningowo), która ułatwia kreatynie transport.
A do poprawy bilansu azotowego warto zażyć porcję BCAA 15-30min przed treningiem.

 x 1  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#3

Tutaj jest ciekawy artykuł o kreatynie na redukcji:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://kulturystyka.pl/kreatyna-i-redukcja-czego-mozemy-sie-spodziewac-po-dodaniu-jej-do-odchudzania/">http://kulturystyka.pl/kreatyna-i-reduk ... chudzania/</a><!-- m -->

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#4

Moim celem jest poprawa siły w cyklu masowym.

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#5

Standardowo na masowej diecie węglowodanowej zaleca się 1 g na każde 10 kg masy ciała w dni treningowe - podzielone na dwie dawki, czyli 100 kg osobnik powinien brać w dni treningowe 5 gram rano i 5 gram po treningu ALBO 5 gram przed treningiem i 5 gram po treningu.
Natomiast w dni nietreningowe wystarczy połowa tej dawki czyli 0,5 g na każde 10 kg masy ciała wzięte rano.
Długość suplementacji, to zwykle 6 - 8 tygodni po których następuje minimum 8 tygodni przerwy i można znów zrobić cykl.

Co do dawkowania na masowej diecie tłuszczowej, to najlepiej poczekaj aż Borys coś odpowie, albo napisz do niego PW.

Borys napisał(a):[post]1476[/post] To zależy jaki masz cel ?

Monohydrat Cię ładnie napompuje wodą, ale jabłczan da lepszy optycznie mięsień.
Moim zdaniem warto zakupić jabłczan - w tym przypadku Trec CM3.
Moja uwaga jest taka, by nie zażywać w ilościach polecanych przez producenta ani tym bardziej typowych koksów.
0,03g jabłczanu kreatyny / 1kg masy ciała to rozsądne "fizjologiczne" ilości.
Gdybyś po 6-8 tygodniach nie zauważył zmian, to zwiększasz do 0,05g/1kg masy ciała.
Warto przy tym rozważyć suplementację tauryny (zwłaszcza okołotreningowo), która ułatwia kreatynie transport.
A do poprawy bilansu azotowego warto zażyć porcję BCAA 15-30min przed treningiem.
Skąd czerpiesz rzetelne informacje na temat suplementów oprócz książki Frederica Delaviera pt. "Suplementy żywnościowe dla sportowców" ??

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#6

Ja najczęściej czerpię wiedzę z fitlinepolska, stosuję zarówno keratoninę, jak i cytrulinę i spoko, nie widzę jakiś ogromnych efektów, ale jakieś tam są, smaczne na pewno, niestety nie mam aż takiej wiedzy jak koledzy, mogę jeszcze odesłać do forum na kfd, tam też dużo czytam

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Theme © iAndrew 2020 - Forum software by © MyBB