Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
Niskie libido, problem z potencją?
#1

Cześć! Piszę tutaj ponieważ od jakiegoś czasu jestem daną sytuacją niezwykle sfrustrowany. Zacznę od początku. Mam 25 lat i pracuję jako barman czyli również w nocnych godzinach. Jeszcze niecały rok temu i wcześniej nie miałem, żadnego problemu podczas uprawiania seksu. Mogłem to robić cały czas i wszystko było w porządku. Nawet uwzględniając mój niezdrowy tryb życia czyli częsty alkohol, niewysypianie się, niezdrowe jedzenie itp. Przyznaję, że większość znajomości było chwilowych i przelotnych bez jakiegoś zaangażowania emocjonalnego. Teraz pojawiły się schody ponieważ od pewnego czasu kręcę z dziewczyną, która oczywiście bardzo pociąga mnie fizycznie ale nie tylko. Dobrze mi się z nią spędza czas robiąc cokolwiek, rozmawia i ogólnie chciałbym, żeby było coś więcej z tego. Problem w tym, że było kilka sytuacji w, których gdy nagle do czegoś dochodziło i mój penis był już w wzwodzie to po chwili opadał i nic już się nie dało zrobić mimo, że w myślach dalej byłem podniecony. Chciałbym wiedzieć czym to może być spowodowane i jak to naprawić? To, żeby ograniczać alkohol, wysypiać się, lepiej się odżywiać i uprawiać więcej sportu to wiem. Ale co jeszcze? Zmienić jakoś swoje nastawienie? Obawiam się, że to też siedzi w głowie ponieważ z tamtymi dziewczynami mi nie zależało i wychodziło a tutaj z kolei chcę wypaść jak najlpeiej i zadręczam sie tym, że nie wyszło kolejny raz oraz tym, że nie mogę dopuścić do jeszcze jednej porażki. Jesli chodzi o dietę to co polecacie? Są może na to jakieś leki lub suplementy? Czy więcej snu, sportu i lepsza dieta oraz mniej alkoholu wystarczy czy można zrobić coś jeszcze by jak najszybciej wrócić do formy i naprawić tą sytuację? Pozdrawiam i dziękuję za konstruktywne wypowiedzi.

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#2

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2020, 17:30 PM przez LilPeneros.)

Nie palić wyrobów tytoniowych, nie ćpać, nie stosować dopalaczy, wysypiać się minimum 8 h na dobę, unikać słodyczy, ograniczyć na tyle na ile się da alkohol alkohol.
W kwestii treningu najlepiej skorzystasz na połączeniu treningu siłowego 3 razy w tygodniu metodą FBW lub 4 razy w tygodniu nowoczesnym systemem split w stylu Upper/Lower:

https://bit.ly/320VoBp

Ważne jest abyś zrobił sobie podstawowe badania:

1. Morfologia + OB.
2. Lipidogram (cholesterol całkowity, cholesterol LDL, cholesterol HDL, trójglicerydy).
3. Glukoza na czczo + poziom hemoglobiny glikowanej.
4. Badanie hormonów płciowych (testosteron całkowity, testosteron wolny, estradiol, prolaktyna, kortyzol, SHBG, FSH, LH).
5. Badanie moczu.
6. Badanie prób wątrobowych (ALAT, ASPAT, bilirubina całkowita, GGTP, ALP).

Poza tym jeśli nie masz w domu, to kup sobie koniecznie ciśnieniomierz elektroniczny za ok. 100 zł (lub więcej), w aptece i mierz regularnie ciśnienie tętnicze krwi.

W kwestii suplementacji, zalecałbym na początek:

Iskial Max (olej z wątroby rekina z dodatkiem witaminy D3) - dwie kapsułki dziennie (po drugim śniadaniu lub po obiedzie)
Witamina D3 - 2000 IU (jedna kapsułka) - po drugim śniadaniu lub po obiedzie
Witamina K2 - 50 - 100 mikrogramów (jedna tabletka) - po drugim śniadaniu lub po obiedzie
Olimp Chela-Mag B6 - od 1 do 5 kapsułek dziennie (po posiłkach, rozłożone na dwie dawki)
Witamina C w postaci tabletek musujących lub kapsułek - przyjąć 500 - 1000 mg jednorazowo rano na czczo lub po pierwszym posiłku.

Na początek powinno to wystarczyć

W kwestii diety wprowadzić do diety śledzie po wiejsku - 2 razy w tygodniu 3 - 4 śledzie.
Codziennie jeść minimum 3 całe jajka klasy L (żółtka + białka) w postaci jajecznicy lub omleta lub gotowane na twardo lub gotowane na miękko.
Wprowadzić do diety warzywa, zwłaszcza takie jak: papryka słodka, papryka chili, ogórki kiszone, kapusta kiszona (do obiadu), a także surowa cebula (posiekana na drobno i posolona, a następnie dodawana do jajecznicy).
Wprowadzić do diety owoce.
Jeść 3 - 4 razy w tygodniu mięso na obiad, do tego inna ryba niż śledź raz w tygodniu.
Ponadto do mięsa na obiad lub do chudej ryby zajadać ziemniaki gotowane lub kaszę gryczaną gotowaną lub kaszę jaglaną.
Wprowadzić do diety nabiał o średniej lub dużej zawartości tłuszczu (ser twarogowy półtłusty, ser wiedeński Ricotta, ser Ricotta, jogurt grecki).

https://www.meskieforum.pl/temat-napinan...85#pid6585

 x 1  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#3

W pierwszej kolejności tak jak osoba powyżej pisze, wypadałoby zbadać hormony jak również zastanowić się nad tym jaki tryb życia prowadzisz. Bo często trzeba po prostu ograniczyć stres oraz zacząć dobrze się odżywiać. Badania hormonalne również wskazane.
Poza tym zero masturbation, dobrze jest ograniczyć szlugi jeśli się je pali. Albo chociażby zminimalizować. Sam kiedyś sporo jarałem i zauważyłem ze ma to negatywny wplyw na erekcje która nie była na 100% ale tak na 70% może.
W sumie jeśli chodzi o ćwiczenia to lepiej działały na mnie cwiczenia siłowe. .Nie jestem równiez przeciwnikiem suplementacji, okazyjnie również dobrze jest spróbować sobie takiego sildenafilu ale w mniejszej dawce. Na początek polecam inventum, jedna tabletkę 25 mg albo nawet połowę. Zobaczysz czy Ci pomaga. Jak to każdy srodek wchłaniany z układu pokarmowego powinien pomóc mniej więcej po 20 min.

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#4

(17-07-2020, 15:44 PM)kkrs napisał(a): W pierwszej kolejności tak jak osoba powyżej pisze, wypadałoby zbadać hormony jak również zastanowić się nad tym jaki tryb życia prowadzisz.  Bo często trzeba po prostu ograniczyć stres oraz zacząć dobrze się odżywiać. Badania hormonalne również wskazane.
Poza tym zero masturbation, dobrze jest ograniczyć szlugi jeśli się je pali. Albo chociażby zminimalizować. Sam kiedyś sporo jarałem i zauważyłem ze ma to negatywny wplyw  na erekcje która nie była na 100% ale tak na 70% może.
W sumie jeśli chodzi o ćwiczenia to lepiej działały na mnie cwiczenia siłowe. .Nie jestem równiez przeciwnikiem suplementacji, okazyjnie również dobrze jest spróbować sobie takiego sildenafilu ale w mniejszej dawce. Na początek polecam inventum, jedna tabletkę 25 mg albo nawet połowę. Zobaczysz czy Ci pomaga. Jak to każdy srodek wchłaniany z układu pokarmowego powinien pomóc mniej więcej po 20 min.
Czytałem kiedyś w jakimś fachowym serwisie, że u tych, którzy nałogowo palili wyroby tytoniowe już po 2 - 4 tygodniach od rzucenia palenia siła erekcji znacznie się poprawiła.

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#5

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2020, 19:21 PM przez vlad1431.)

Mnie po kilku dni dniach przynajmniej dwukrotnie?, potem wróciło wszystko do normy, ale ja z nikotyny nie zrezygnowałem, bo w e-płynie mam 4.5mg ale nie wiem jak to jest liczone 4.5mg na ile.

Ciekawe dlaczego zamiast ikon są pytajniki.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

// Odnośnie pytajników, zapewne forum nie potrafi przetworzyć pewnych ikon z telefonów. Co to za ikony konkretnie?

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#6

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2020, 00:17 AM przez vlad1431.)

Taka tradycyjna buźka?😀, pierwsza z brzegu

Ta druga już spoko

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Theme © iAndrew 2020 - Forum software by © MyBB