Witaj gościu, dołącz do nas! Dołącz   Zaloguj się
Pomyłki w sklepie internetowym
#1

Mam obecnie problem z pomyłkami w sklepie internetowym. Pracownicy mylą się w pakowaniu produktów. Ktorych nie jest zbyt wiele bo zwykle jeden albo dwa w paczce. Uwazam, że pracodawcą jestem dobrym i chyba za dobrym bo presji nie czują, nie cisnę na szybkość pakowania, jak skończą idą wczwśniej do domu, nie rozumiem jak można mieć zdjęcie wyświetlone i ilość i jeszcze się mylić..

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#2

Wprowadź system motywacyjny. Ten który będzie się najmniej mylił, będzie zgarniał największą premię. Ten który najwięcej, powinien zarabiać najmniej. Ten system według mnie działa najlepiej i wprowadza naturalną selekcję, kto się stara i nadaje się do tej roboty a kto nie.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz
#3

Może winna jest tutaj nieodpowiednia logistyka magazynowa? Jeżeli informacje, które dostają  osoby, które pakują przesyłki nie wystarcza,  to może problem jest właśnie w tym. Jakiego używacie programu w magazynie? Niestety ale pakują ludzie, tak wiec czynnik ludzki nie jest nieomylny i przesyłki będą się zdarzały, chociaż faktycznie mozna zwykle odpowiednimi działaniami zmniejszyć ich ilość. Jest dużo metod. U nas np jest podział na stanowisk na kategorie produktów. Kartony z wymiarem na odpowiedni produkt tez zmniejszyło liczbę pomyłek. Jak i sprawdziły się czytniki kodów kreskowych. Dzięki temu nic nie jest sprawdzane na oko, ale za pomocą kodu. A taki czytnik raczej sie nie pomyli.  Skontaktuj się z General Id - powinni doradzić odpowiednie rozwiązanie. .

 x 0  x 0  x 0  x 0 


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości


Theme © iAndrew 2020 - Forum software by © MyBB